Kvě/13

2

Chcete lépe komunikovat s obchodními partnery? Projeďte se s nimi na kole

Každé jaro zaplaví cyklostezky i obyčejné silnice tisíce lidí, kteří si od jízdy na kole slibují zlepšení fyzické kondice a poznání krás českých (někdy i zahraničních) luk, kopců a vesnic. Vedle „zdravotně-poznávacích“ důvodů se ale v poslední době nově dostává do popředí ještě jeden cíl, který si od pěstování cyklistiky někteří slibují. Mnozí totiž zjistili, že při společné jízdě na kole se dobře utužují vztahy s klienty a obchodními partnery.

Z cyklistiky se tak pomalu stává „společenský“ sport pro byznysmeny, podobně jako je tomu v případě golfu a ještě dříve tenisu. Ačkoli se na první pohled zdá, že utužování vztahů a neformálnímu rozhovoru o byznysu nahrává skutečnost, že na výletě nemusíte nutně nikoho porážet, kolikrát se stejně jisté soutěživosti a závodění nevyhnete. Dříve nebo později téměř určitě uslyšíte „Schválně, kdo bude na tom kopci první,“ a vaše tepová frekvence vyletí na 180 tepů za minutu ani nemrknete. Kam se hrabe poklidný golf!

A co vy? Kterému sportu byste dali přednost, když byste právě potřebovali utužit obchodní vztahy?



No tags


«

»