Dub/17

20

Chytrý Honza a Hypocentrum spojí síly. Vzniká hypoteční jednička

Chytrý Honza, lídr online financí a nejrychleji rostoucí firma na trhu zprostředkování, a Hypocentrum Modré pyramidy, síť specializovaných poboček pro financování bydlení, spojují od dubna síly. Vytváří tak hypoteční jedničku na českém trhu, a to z hlediska objemu, pokrytí i rozsahu služeb. Jiří Lejnar, dosavadní ředitel Hypocenter, vstupuje do představenstva Chytrého Honzy k Jiřímu Patákovi a Janu Steinbauerovi.
 
Paták a LejnarSpojení přinese nejširší rozsah hypotečních služeb v ČR s ještě větší distribuční sítí. Hypocentrum rozšíří svou nabídku o služby Chytrého Honzy a naopak.
 
“Náš obchodní model postupně dozrál. Začali jsme čistě v internetovém prostředí a naučili se získávat klienty online. Poté jsme přibrali do rodiny Bonnet. Mít ve skupině nejdynamičtější pool je skutečnou výhrou. Chytré adresy, byť se stále jedná o mladý projekt, letos výrazně překročí první miliardu. No a finálně teď máme na palubě Hypocentrum. Pokud se dokázali v jednobarevném dresu vyšplhat na sedm miliard, kam až se mohou dostat teď?” popisuje Jiří Paták, výkonný ředitel Chytrého Honzy.
 
Díky rychlosti schvalování a předschválenému rámci bude mít šanci získat hypoteční úvěr téměř každý Čech. Hypotéky tak budou pro žadatele stále dostupné i po dubnové regulaci ze strany centrální banky. Společný objem prodaných hypoték je aktuálně 22 miliard korun.
 
“Naší hlavní silou je tým. Dnes a denně se snažíme našim lidem připomínat, jak je důležitá jejich práce pro celou firmu a oni nám to oplácí. Navíc díky stále relativně ploché struktuře řízení dokážeme na změny na trhu reagovat mnohem rychleji než konkurence a z každé události na trhu udělat pro naše poradce i pro naše klienty výhodu,” říká Jiří Lejnar.

Více informací o společnosti Chytrý Honza

Společnost Chytrý Honza nabízí rychlé a objektivní srovnání finančních produktů a služeb mnoha desítek finančních institucí působících v České republice. Široký výběr, možnost přizpůsobit si produkt na míru, čas na rozmyšlení při rozhodování a zároveň jeho úspora dělají z Chytrého Honzy skutečně platného partnera při řešení osobních financí. Chytrý Honza zájemcům srovná všechny dostupné produkty online, aby si mohli vybrat ten nejvhodnější – od hypotéky, přes pojištění, bankovní účty až po investice.
 
Od svého vzniku v roce 2009 již Chytrý Honza získal víc než 500 000 spokojených zákazníků. Ti si aktuálně mohou vybírat z celkem 18 produktů ve více než 1900 variantách. Chytrý Honza v tuto chvíli kromě online srovnávače provozuje také call centrum, v jeho řadách dále působí přes 1950 specialistů a od roku 2015 provozuje firma také pobočkovou síť pod označením Chytrá adresa. Zakladateli portálu jsou Jiří Paták a Jakub Havrlant.



No tags


«

»