Mileniálové si na klasické bankovní produkty nepotrpí

Mladší generace nemiluje přehnaný luxus a odsuzují bezhlavý hon za penězi, raději se zajímá o životní prostředí.

Miléniálové

Miléniálové neoplývají velkou důvěrou k finančnímu trhu.

Ve vodách internetu jako doma

Lidé, kteří se narodili mezi léty 1980 a 2000, jsou běžně titulovaní právě jako mileniálové. Tato generace se v mnoha směrech odlišuje od svých rodičů. Snaží se o výjimečnost, touží zkoušet neustále něco nového. Sociální síť jim slouží jako jedna velká encyklopedie, specifický je také vztah mileniálů k financím. Bankovní produkty jako je běžný účet nebo hypotéka jim příliš neříkají. Raději platí hotově a často ani nemají kreditní kartu v peněžence.

Honba za pokladem není motivací

Snaha vydělat spoustu peněz a zajistit si budoucnost možná často motivovalo předchozí generaci, mileniálové ale uvažují trochu jinak. Rádi se pochválí, ovšem v práci rozhodně nehodlají vypustit duši. Nezajímají se o nejdražší auta, netouží po sjednání hypotečního úvěru, nechtějí většinou bojovat ani o společenské pozice. Neoplývají velkou důvěrou k finančnímu trhu, někteří z nich proto nahlas přemýšlejí o kryptoměnách. Rádi podpoří lokální pěstitele a prodejce, nechtějí zatěžovat životní prostředí a této snaze mnohdy podřídí i výsledný zisk.