Úsměvná hlášení z českých pojišťoven

Blíží se Silvestr a s ním i mnoho úsměvných historek a příběhů. Nejinak je tomu i v pojišťovnictví. České pojišťovny zaznamenávají desítky pozoruhodných hlášení i vtipných telefonátů na jejich asistenční linky. Pojišťovny Generali a Allianz se rozhodly zveřejnit ty nejzajímavější. Pojďme se tedy v předsilvestrovské náladě na některé podívat.

Z motoristické oblasti u Allianz:

„ Před stádem dobytka jsem zastavil v bezpečné vzdálenosti, což však nerespektovaly Felície a Fábie za mnou, takže ty krávy stejně spustily řetězovou reakci.“

„S nápadem polít namrzlé sklo horkou vodou přišel soused, spoluzodpovědnost za prasklinu teď odmítá s tím, že nemyslel vařící, což stejně nebyla.“

„Poškození laku na první pohled viditelné není, ale když přiložíte hlavu ke karosérii a podíváte se proti světlu, tak ho uvidíte.“

„Svědka nehody jsem měl, ale když jsem ho požádal o svědectví v můj prospěch, řekl pouze, že má svých starostí dost a že už jednou seděl.“

Nyní pár cestovatelských:

„Nejprve se objevil kamzík, manželka se vylekala, já uklouzl a podvrtnul jsem si kotník. Vše se odehrálo ve výšce, na kterou se vztahuje pojištění.“

„Alergie na slunce se mi rozjela už po dvou dnech, ačkoliv jsem to s dovolenou nijak nepřeháněla.“

„K zubaři jsem nešla, protože mě vedoucí zájezdu varovala, že budu muset platit hotově a léčila jsem se prášky od spolucestujících. Po týdnu jsem stejně k zubaři musela, viz přiložený účet, a navíc teď mám od těch prášků rozhozená játra.“

Klientský servis Generali pojišťovny zažil i tyto telefonáty:

„Stál jsem na křižovatce a dával přednost vozidlům na hlavní silnici. Najednou, kde se vzalo, tu se vzalo, přijelo neviditelné auto, narazilo do mého vozidla a zase zmizelo.“

„Paní při snaze zaparkovat nabořila nejdřív jeden a následně i druhý vůz. Když pochopila, že se na vybrané místo nevejde, snažila se zaparkovat v mezeře vedle mého vozu. Přitom ale nacouvala do třetího auta. Vystoupil jsem z vozu a chtěl paní navést, jenže ona si spletla rychlosti a přimáčkla mě k vozu. Při vystupování z auta mě pak udeřila dveřmi do hlavy. Víc už si nepamatuji.“

Operátorka: „A v jaké výši je škoda?“

Klient: „Asi 900.000 Kč…“. Následují tři vteřiny ticha.

Klient: „Jste tam? Nebo jste z toho upadla jako já?“

Zjistili jste, že život pojišťováků může být i velice zábavný a obohacující? My vám přejeme, abyste v příštím roce na pojišťovny nemuseli vůbec volat a hlásit škody, přejeme motoristům mnoho kilometrů bez nehod a cestovatelům klidné dovolené. Ale nezapomeňte: štěstí přeje připraveným (pojištěným).