Chytrý Honza 13. března představil vizi o vývoji finančních služeb na internetu

Vývoj finančních služeb na internetu 2012-2015Jiří Paták představuje výhled Chytrého Honzy na rok 2013Chytrý Honza ve středu 13. 3. přivítal ve svých nových kancelářích obchodní partnery i zástupce tisku a představil jim aktuální trendy ve vývoji internetových finančních služeb. Ředitel portálu Jiří Paták zároveň hosty seznámil s výsledky Chytrého Honzy za rok 2012 a s výhledem na rok 2013.

Za uplynulý rok zpracoval Chytrý Honza téměř 170 000 poptávek, čímž výrazně překročil hranici průměrných 20 000 reálně obsloužených zákazníků měsíčně. Ze statistiky portálu vyplývá, že Češi si stále víc zvykají řešit své finanční záležitosti online, místo aby osobně chodili do peněžních ústavů nebo využívali služeb poradců. Služba, kterou na portálu Chytrý Honza dostanou, se zákazníkům vyplatí hned třikrát: Ušetří nejen čas, ale i peníze, protože si pohodlně online srovnají všechny dostupné produkty a služby. Online srovnávač je navíc na rozdíl od jednotlivých bank a poradců vždy objektivní.

Spolu s nárůstem poptávek (o 212 %) se prudce zvýšila i celková návštěvnost portálu Chytrý Honza (o 72 %). V roce 2013 očekává společnost opět podobně silný růst v obou kategoriích. Důvodem je nejen rozvoj Chytrého Honzy, ale také celkový vývoj trhu s finančními službami, který se podle odborných studií bude i nadále přesouvat na internet: Do roku 2015 se předpokládá růst online trhu na 45 % oproti loňským 7 %.