Hodnocení kvality našich operátorů

 

Zeptali jsme se našich zákazníků, jestli nám pomůžou zvýšit kvalitu operátorů Chytrého Honzy a vyplní nám krátký dotazník. Chtěli jsme, aby oznámkovali jejich zkušenost s naším operátorem či operátorkou jako ve škole (a dle jejich nejlepšího vědomí a svědomí), každý měl i možnost sdělit nám jakýkoliv další názor.

Dostali jsme zatím celkem 537 odpovědí a takhle si Chytrý Honza a jeho operátoři vedou:

 

 

Každý měl možnost nám sdělit i cokoliv dalšího – každý názor jsme si pečlivě přečetli a tady jsou vybrané:

 

„Jsem velmi spokoja s Vašimi operátory, všichni mi poskytli plné informace, a jsou ochotni mi pomoci se všemi produkty, o které mám zájem.“

„Operátor byl velice milý, měl velmi příjemný hlas, mluvil srozumitelně.“

„Rychlá spolupráce, ochota a vstřícnost. Děkuji“

„Byla jsem spokojena, operátor měl příjemný hlas a na všechny otázky mi dokázal odpovědět a pomoci. Nevnucoval mi nic co jsem nechtěla a vždy když slíbil, že zavolá, tak slovo dodržel.“

„Prostě luxus, vyčerpávající informace a ochota vyhovět zakazníkovi, příjemný projev a pocit opravdového zájmu o zákazníka. Děkuji.“

„Byla jsem ráda, že jste mi zavolali, protože jsem měla potíže s vyplněním formuláře. Váš pracovník se mnou vše prošel a vyplnil. Takže spokojenost na mé straně je maximální. Děkuji.“