Kdo se stal nejlepším inovátorem za rok 2016?

Cenu pokroku Chytrého Honzy za rok 2016 vyhrály Stavební spořitelna České spořitelny a pojišťovna Direct. Cenu publika pak získala pojišťovna Aegon. Ve druhém ročníku Ceny pokroku, soutěži o nejlepší inovativní produkty v oblastech bankovnictví a pojišťovnictví, zvítězily Stavební spořitelna České spořitelny a pojišťovna Direct. Cenu publika získala pojišťovna Aegon. Výhru v podobě skleněné pokladnice uděluje společnost Chytrý Honza, lídr mezi inovátory na českém finančním trhu. Slavnostní vyhlášení proběhlo v Café Royal v Praze.
 

Vítězové Ceny pokroku Chytrého HonzyHlavním účelem soutěže je motivovat celý finanční sektor k vymýšlení inovativních řešení. Pro nás je nadčasový přístup k práci jedním z hnacích motorů celého sektoru,“ přibližuje Jiří Paták, výkonný ředitel Chytrého Honzy a dodává: „Zároveň jsme velmi rádi, že finanční instituce opět projevily zájem se svými technologickými projekty pochlubit a Ceny pokroku se zúčastnit.”

 

Letošního druhého ročníku Ceny pokroku se zúčastnilo 14 projektů, které přihlásily instituce napříč celým finančním sektorem. Ty do soutěže nominovaly produkt, službu, technické řešení nebo webovou aplikaci, které považují za nejvíce inovativní. Jedinou podmínkou k přihlášení byl vznik inovace v uplynulém období jednoho roku a její funkčnost pro veřejnost v roce 2016.

 

Cenu v kategorii pojišťovnictví získala pojišťovna Direct za projekt Paperless, tedy bezpapírové sjednání pojištění. To umožňuje klientům pojistit se kdekoliv a kdykoliv bez nutnosti podepisovat smlouvu. Vše funguje elektronicky a smlouva je aktivována zaplacením. Hlavní výhodou je jednoduchost pro klienta.

 

Cenu v kategorii bankovnictví získala Stavební spořitelna České spořitelny za aplikaci Buřinka 24. Ta je přístupná 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Prodejci tak mohou se svými klienty uzavírat smlouvy v režimu online a v podstatě z pohodlí svého domova. Současně je velmi návodná, uživatelsky příjemná a odpovídá těm nejmodernějším trendům ve světě aplikací.

 

Cenu publika získala pojišťovna Aegon za projekt Aegon care – pojištění první dlouhodobé péče v ČR pro segment 50+. Jedná se o pojištění finančních rizik, která mohou nastat ve vyšším věku při ztrátě soběstačnosti a zajistí úhradu některých nákladů, které nelze hradit ze státního příspěvku na péči.

 

Letošního ročníku Ceny pokroku se zúčastnily zajímavé a technologicky vyspělé projekty. Porota měla hodně těžkou práci a my jsme rádi, že zvítězila ta inovativní řešení, která mají přínos nejen pro samotný finanční sektor, ale také pro širokou veřejnost,” doplňuje k výsledkům Jiří Paták.

K hodnocení jednotlivých projektů přizval Chytrý Honza odbornou porotu složenou ze specialistů na finanční trh, ekonomických novinářů a odborníků na marketing či informační technologie.