Zuno spouští kontaktní místa

Online Banka Zuno, která poskytuje internetové a mobilní bankovnictví, zahajuje v ČR provoz kontaktních míst pro klienty. Fungují už na šesti místech, a to v Liberci, Plzni, Praze, v Českých Budějovicích a v Ostravě, kde se otevřely dvě. Do konce roku jich plánuje otevřít minimálně dvě desítky, informovala dnes ČTK banka.
 
Pro Zuno je stále prioritním kanálem internetové a mobilní bankovnictví. Přesto je řada klientů, kteří chtěj í osobní kontakt. „Rozšiřování počtu kontaktních míst je pro nás příležitostí oslovit i ty zájemce o bankovní služby, kteří potřebují například pomoc s dodáním potřebných dokumentů nebo chtějí osobní konzultaci,“ uvedl šéf divize prodeje Zuno Ján Bača.

 
Zuno

Zuno zřizuje kontaktní místa ve spolupráci se společností Chytrý Honza v rámci konceptu Chytré adresy. Ty kombinují online svět s offline distribucí finančních produktů. „Co lze sjednat na Chytré adrese, lze sjednat i online. Nicméně stále mnoho lidí upřednostňuje přímý kontakt s odborníkem,“ uvedl výkonný ředitel spole čnosti Chytrý Honza Jiří Paták.
 
Zuno má svá kontaktní místa také na Slovensku, na přelomu října a listopadu minulého roku rozšířilo Zuno na Slovensku jejich počet z 11 na 15 míst. Počet kontaktních míst na Slovensku Zuno rozšiřuje ve spolupráci se společností Global Finance.
 
Rovněž Internetová banka mBank uzav řela loni na podzim strategické partnerství s finančně poradenskou spole čností Broker Consulting . Spolupráce obsahuje mj. postupné založení a provoz až 70 obchodních míst.
 
Internetovou banku Zuno, která působ í v Česku a na Slovensku, od rakouské Raiffeisen Bank International získal loni ABH Holding. Jde o soukromé konsorcium podniků se sídlem v Lucembursku, které je mateřským konsorciem pro Alfa Banking Group. Banka Zuno zah ájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 ČR. Patří mezi první online banky ve střední a východní Evropě a nemá klasické pobočky.
 
ČTK