Zveme Vás na návštěvu Chytré adresy. Zastavíte se?

Společnost Chytrý Honza patřící do skupiny Rockaway představuje unikátní projekt Chytrá adresa. Jde o kamenné pobočky, které efektivně kombinují online svět s offline distribucí finančních produktů. Koncept Chytrých adres tak vychází vstříc těm klientům, kteří při hledání výhodné hypotéky, nejlepšího bankovní účtu, či nejvýhodnější pojistky preferují “osobní odběr” na pobočce.

 

Chytrý Honza

“Sjednání produktů na Chytré adrese probíhá jednoduše přes internet, stejně jako rezervace nejvhodnějšího termínu schůzky. Tím šetříme čas nejen sobě, ale hlavně klientům. Smlouvy jsou jim pak vždy k dispozici v elektronické podobě,” vysvětluje Jiří Paták, výkonný ředitel finanční skupiny Chytrý Honza.
 

Otevření Chytrých adres rozšiřuje možnosti, jak chce Chytrý Honza nabídnout komplexní služby a zkušenosti svých finančních specialistů opravdu široké veřejnosti. Nová obchodní místa budou samozřejmě plně k dispozici i stávajícím klientům, kteří už vyřešili své bydlení výhodnou hypotékou a rozhodnou se třeba investovat nebo spořit na penzi. Každý klient má přitom šanci přímo ohodnotit práci specialisty, se kterým na pobočce jednal.
 

“První Chytrou adresu jsme otevřeli v Liberci, následovaly pobočky v Plzni, Sedlčanech a dvě v Praze. Během června spustíme další dvě pobočky v Ostravě a Novém Jíčíně. Do konce roku chceme mít síť 10 míst a příští rok budeme pokračovat v jejich otevírání,” doplňuje Jiří Paták.
 

Chytrý Honza je nejrychleji rostoucím brokerem z deseti největších zprostředkovatelů na trhu. Firma očekává, že se ve srovnání s loňským rokem letos zvedne objem poskytnutých hypoték z 5,3 miliardy až na 7 miliard korun. Hlavním cílem společnosti je i nadále posilovat pozici lídra v inovacích na českém finančním trhu.