Chytrý Honza spouští pojištění vozidel kompletně online
15. 05. 2018

Chytrý Honza spouští pojištění vozidel kompletně online

Společnost Chytrý Honza, online srovnávač, který pomáhá s výběrem pojištění, hypoték nebo účtů, do svého online portfolia zařazuje havarijní pojištění a povinné ručení. Oba produkty je nyní možné sjednat od začátku do konce na internetu, bez jakéhokoliv zásahu operátora call centra nebo osobního poradce. Toto řešení nabízí Chytrý Honza jako jediný na celém trhu.

“Jsme nadšení, že se nám spuštění podařilo. Havarijní pojištění i povinné ručení si naši klienti mohou přehledně porovnat a svobodně vybrat bez jakéhokoliv nátlaku ze strany operátora. Celý proces zabere 15 minut a hlavně má klient stoprocentní přehled o vývoji ceny,”

 říká výkonný ředitel Chytrého Honzy Nicolas Eich.

Díky unikátnímu technologickému řešení lze porovnávat nabídky největších poskytovatelů povinného ručení a po vyplnění všech potřebných údajů toto pojištění přímo sjednat. Telefonní podpora je pro případ nejasností samozřejmě k dispozici, ale není přímou součástí samotného procesu sjednávání.

Internetoví prodejci staví svůj koncept nejčastěji na tom, že po zákazníkovi požadují buď telefonní číslo nebo email, aby viděl výsledky srovnávání. Jakmile v online formuláři klient vyplní kontakt, probíhá další výběr kompletně po telefonu a vývoj ceny je nadále zcela mimo zákazníkovu kontrolu. Výhodou nově spuštěného autopojištění online od Chytrého Honzy je možnost porovnávat nabídky jednotlivých poskytovatelů právě bez nutnosti zadávat jakýkoliv kontaktní údaj.

“Při nákupu v supermarketu se ceny potravin také nedozvíte až z účtenky. Vždy je lepší vše vidět černé na bílém, než se k něčemu zavážete,”

dodává Nicolas Eich.

O společnosti Chytrý Honza

Společnost Chytrý Honza nabízí rychlé a objektivní srovnání finančních produktů a služeb mnoha desítek finančních institucí působících v České republice, aby si zákazník mohl vybrat ten nejvhodnější – od hypotéky, přes pojištění, až po investice. Široký výběr, možnost přizpůsobit si produkt na míru, čas na rozmyšlení při rozhodování a zároveň jeho úspora dělají z Chytrého Honzy platného partnera při řešení osobních financí.

Od svého vzniku v roce 2009 Chytrý Honza získal více než 140 000 spokojených zákazníků a v jeho řadách působí více než 1600 profesionálních specialistů. Společnost má dva investory, a to investiční fond Jakuba Havrlanta Rockaway Capital a nizozemskou skupinu Aegon.

VyplňteVyberteVyřešeno!