• Funkční cookies

  • Cookies pro sociální média a reklamy

Kde pojistit mobilní telefon a na co se pojistka (ne)vztahuje

10. 4. 2018

Mobilní telefon je v dnešní době něco jako osobní asistent, kterého máme po ruce 24 hodin denně. Víte, že si ho lze také pojistit?

Mobilní telefon jako osobní asistent

V dnešní době patří mobilnímu telefonu místo nepostradatelného pomocníka. Ať už při vyřizování telefonátů, emailů či pro brouzdání po internetu nebo poslouchání hudby. Jakmile se rozbije nebo nám ho někdo odcizí, připadáme si jako bez ruky. Proto některé pojišťovny přichází na trh s produktem pojištění mobilního zařízení.

Co pojistit (ne)lze

Pojištění mobilního telefonu si můžete sjednat buď při jeho koupi přímo v prodejně nebo přes svého mobilního operátora. Sjednání pojistky nabízí také vybrané pojišťovny. Takové pojištění zahrnuje například mechanické poškození přístroje, jeho krádež nebo škodu způsobenou vodou či elektrickým proudem. Naopak v případě, že váš mobilní přístroj odejde z důvodu opotřebení, úmyslného poškození či si telefon vaše dítko nebo domácí mazlíček spletou s hračkou, na pomoc pojišťovny příliš nespoléhejte.

Související články

14. 2. 2019

Sleva na životní pojištění: jak ušetřit na daních?

S životním pojištěním nejen, že v krizové situaci zajistíte rodinu, ale taky zaplatíte méně na daních 🤑 Přijďte s námi na to, jak ušetřit co nejvíc.