Nejlepší zahraniční reklamy bank a pojišťoven
31. 05. 2019

Nejlepší zahraniční reklamy bank a pojišťoven

Reklamy na finanční produkty často nejsou vrcholem kreativity. Dobré a hlavně zábavné příklady ale existují. Vybrali jsme pro vás netradiční zahraniční reklamy na velmi tradiční produkty. 

Kasička ve tvaru prasátka, ruce předávající si klíče od nového bytu, šťastné děti hrající si na zahradě, ruka v ruce při sjednání pojištění, západ Slunce nad novým domem. Klasika. Tohle vás v reklamách na finanční produkty z židle nezvedne. Některé reklamní agentury a marketingová oddělení se ale s kasičkou na několik způsobů nesmířily. Míří výš a snaží se klienty především kreativně pobavit. 

Náš marketingový tým v ChytryHonza.cz dal hlavy dohromady a vybral pro vás na sociální síti Pinterest ty nejzábavnější reklamy na hypotéku, životní pojištění nebo pojištění majetku. Podívejte se, co je v posledních letech ze zahraničních reklam nejvíc zaujalo a hlavně pobavilo. 

Životní pojištění 

Parádní ukázka tzv. guerilla marketingu v ulici. Tato reklama ale necílí jen na chodce a městské cyklisty. “Jakmile se otevřou dveře od auta, budete mít jen 1,5 vteřiny na sjednání životního pojištění…”

Když se zraníte, na životní pojištění už bývá pozdě. (zdroj: Pinterest)

Poskytovatelé životního pojištění Mutual Community už prý viděli doslova všechno. Ostatně na australské trhu jsou už bezmála 70 let.

Lehce morbidní reklama od protinožců. (zdroj: Pinterest)

Poznáváte se? Také jste věčně s telefonem u ucha? Tak právě tam najdete odborníky a doktory zdravotní pojišťovny Oscar. Prý za všech okolností.

“Halo? Není vám rozumět, kam že vás kousl ten žralok?” (zdroj: Pinterest)

Hypotéka

Nenechte se zmást, tohle není pozvánka do kina. To jen kanadská pojišťovna RBC vtipně zpracovala koupi nového domu jako napínavý thriller nebo sociální melodrama. Skončilo sice u traileru a „filmových“ plakátů, ale trefněji snad cestu za vlastním bydlením popsat nejde.

Již brzy ve vašich kinech – hypotéka. (zdroj: Pinterest)

Odstřihněte je ze svého života! Koho? No nepříjemné bytové domácí. Využijte služeb banky BCP a její hypotéky pro nájemníky. 

Nůžky k ruce a splňte si sen. (zdroj: Pinterest)


Skvělá contentová kampaň banky z amerického Colorada. FirstBank si nelámala hlavu s klasickým emotivním mottem a snímkem šťastné rodiny v novém bytě. Naopak dává prostor (na oko) nesouvisejícím snímkům. Zobrazuje tipy na zlepšení golfového hendikepu nebo třeba skvělý recept na banánový chlebíček. Zpráva je jasná: „s hypotékou si hlavu nelamte, užívejte si svůj volný čas. S bydlením vám pomůže naše banka.“ 

“Tohle je (opravdu) reklama na hypotéku”. (zdroj: Pinterest)

Bankovní účet

“Bance nevěřte!” ”Vezmeme vám vaše úspory!” “Zákaznická péče je k ničemu!”
Nenechte se zmást prvním dojmem. Tohle je opravdu snaha (v dobrém) propagovat bankovní služby. Takže čtěte dál: “Chceme všechny vaše peníze!… aby zůstaly v bezpečí. Banka by neměla být místem, kde o ně přijdete. Pro vaše peníze pracujete tvrdě, vaše banka by měla také.”

Reklamní oddělení banky Frost musí doufat, že lidé nečtou jen titulky… (zdroj: Pinterest)

Povinné ručení

Nehody se zkrátka dějí… Není tedy divu, že si pojišťovna If pohrála se známým hovorovým úslovím ”Sh*t Happens”. Stačí vynechat jedno písmeno a je z toho: srážka.

“Jen klid, pomůžeme vám.” Tak zní motto pojišťovny If. (zdroj: Pinterest)

Pojištění majetku

Pozor, to není nepovedená reklama známého švédského prodejce a výrobce nábytku. Švýcarská Swiss National Insurance Company si jen pohrála s jejich ikonickým letákem, kde je nábytek s velkými cenovkami. A to aby nám názorně ukázala, že „nic není věčné.“

Jedna nehoda může vyjít pěkně draho. Cenovky z nábytku si sundejte až s pojištěním majetku. (zdroj: Pinterest)

Pojišťovna Farmers si ve své kampani hraje na univerzitu. Můžete si lámat hlavu nad rovnicí, jak ochránit svůj dům. A nebo to jednoduše necháte na odbornících.

Zpátky do lavic! Dnes si probereme – pojištění domu. (zdroj: Pinterest)

Životní pojištění

I tradičně konzervativní tvůrci reklam na pojištění se umí odvázat. Na první pohled to tak sice nevypadá, ale toto je opravdu reklama na životní pojištění.

„Nenechte se nachytat bez pojistky, zrovna když ji opravdu potřebujete.“ (zdroj: Pinterest)


I cena pojistky je důležitá. Minimálně pro určitou část klientů pojišťoven. Takže nad nákupem chleba nebo mléka se také nezamýšlíte. Proč byste měli nad pojistkou, když vás na den vyjde stejně? No nekupte to…

Co dát dnes do košíku? Chleba nebo pojistku?

Jak se vám ukázky tištených reklam líbí? A máte nějakou svoji oblíbenou? Dejte dám tip v komentáři pod článkem nebo na Facebooku ChytryHonza.cz.

VyplňteVyberteVyřešeno!