Poradci-sobě: Jaké mají poradci možnosti v budování vlastního brandu?
05. 08. 2025

Poradci-sobě: Jaké mají poradci možnosti v budování vlastního brandu?

Přinášíme vám krátké shrnutí z rozhovoru s Matějem Čermákem pro portál Poradci-sobě.cz, který se zaměřuje na aktuální trend rostoucí nezávislosti finančních poradců a na to, jak jim brokerpool Chytrý Honza pomáhá budovat vlastní značku.


Do Chytrého Honzy dnes přichází převážně poradci, kteří už svou značku mají a mají zájem o to si ji budovat. Tento směr aktivně posilujeme prostřednictvím nástrojů, které se již dnes chovají jako tzv. chameleon. Každý poradce si může přizpůsobit svou vizuální identitu včetně loga, barev – a to jak v mobilní aplikaci, tak v desktopové verzi. Tato flexibilita umožňuje vystupovat jako samostatná značka, aniž by tím byla narušena výhoda zázemí silného broker poolu. Chytrý Honza nabízí také možnost přizpůsobit povinnou dokumentaci tak, aby odpovídala vlastnímu brandingu poradce, a přitom byla v souladu s regulatorními požadavky.

Poradcům je k dispozici nejen technologická infrastruktura, ale i marketingová podpora. V rámci firmy máme vlastní oddělení marketingu, které ví, co v praxi přináší výsledky. Někteří z poradců dnes generují 30–40 % svého businessu čistě z online prostředí. Mají dobře zajeté weby, které fungují. Pro nováčky jsme tu od toho, abychom jim poradili a správně je nasměrovali. Naše know how rádi předáváme dál. Cílem je, aby poradce mohl maximum svého času věnovat tomu nejdůležitějšímu – klientům – a nemusel řešit technikálie.

Další cílem je rozvoj mobilní aplikace, do které jsme už nyní integrovali srovnávač a sjednávač cestovního pojištění, a pracujeme na rozšíření o další segmenty. Otevřenost, sdílení zkušeností mezi poradci a kultura spolupráce bez rivality jsou pro nás samozřejmostí. U nás si poradci navzájem pomáhají, sdílejí zkušenosti a rostou společně.

Velký důraz klademe také na důvěru a bezpečnost. Data klientů jsou chráněna a přístup k nim má výhradně poradce a jeho klient. Zároveň respektujeme rozhodnutí poradce broker pool opustit – umožňujeme přechod a převod klientského portfolia. Díky tomu se přechodu k nám poradci nebojí – transparentnost a férovost jsou základem dlouhodobého partnerství.

Digitalizace, vlastní značka a volnost v rozhodování jsou dnes stále častějšími požadavky poradců. Vidíme to i na náborech – poptávka po elektronických nástrojích, jako je eŠanon, i možnost upravit si aplikaci na míru podle vlastního brandu jsou jedním z hlavních důvodů, proč k nám noví lidé přicházejí. A právě proto připravujeme také brandmanuál, který usnadní každému novému poradci začátek cesty k silné a samostatné značce.

VyplňteVyberteVyřešeno!