Nový trend v pojišťovnictví: hlubší práce s daty a větší diverzifikace trhu
16. 02. 2023

Nový trend v pojišťovnictví: hlubší práce s daty a větší diverzifikace trhu

„Po Covidu se klienti začali mnohem více zajímat o analytická data, které jsme jim začali poskytovat. Na prvním místě je dnes produkt, poskytovatel je až sekundární. To ocení menší hráči na trhu pojišťoven.” říká Marek Slouk, obchodní ředitel z broker poolu Chytrý Honza, který porovnává sjednává 180 produktů od 75 institucí.

Marek Slouk, předseda představenstva Chytrý Honza
Marek Slouk, předseda představenstva Chytrý Honza

Pro agenturu EMA Data se Marek Slouk vyjádřil k trendu spotřebitelského chování  současných klientů v pojišťovnictví, které se za poslední roky výrazně změnilo. Dnešní klient má na prvním místě produkt a zároveň se tolik nezajímá o značku. V období Covidu se všichni začali všichni trávit mnohem více času na internetu a zjišťovat si zevrubnější data. Tento trend se zachoval do současnosti. To je příležitost především pro méně známé pojišťovny, které díky tomu získávají nové klienty. Naši konzultanti pracují se souhrnnými daty a na základě srovnávačů vybírají nejvhodnější řešení od všech poskytovatelů na jednom místě. To pak přináší prostor pro nové partnery, kterým fandíme,“ doplnil Marek Slouk.

VyplňteVyberteVyřešeno!