Má za sebou 11 let ve financích. Začínala zeširoka a dnes se specializuje na hypotéky. A to se vyplatilo. V roce 2021 totiž během deseti měsíců sjednala hypotéky v objemu přes 500 milionů korun. Podle svých slov ji na Chytrém Honzovi vyhovuje podpora a pospolitost firmy – i když už má dvě asistentky, klasickou firmu budovat nechce. Další výhody brokerpoolu umí porovnat i s MLM, kde v 18 letech začínala. Co se od té doby změnilo, kam se podle ní poradenství ubírá a vyplatí se zůstat u hypoték? To se dozvíte v dnešním rozhovoru.
11. 06. 2021 „S leady dostáváme více než jen kontakt na zájemce o hypotéku“říká Josef Lebeda, partner a CEO společnosti Bydlíme snadno.
Počátkem května byla uzavřena spolupráce mezi společností Chytrý Honza a REALITY PRORADOST, a tím nově vytvořena realitní divize Chytrého Honzy, která nabízí oběma stranám řadu významných synergických efektů. Nastalo tak po akvizici této realitní a servisní organizace skupinou Czech Home Capital, jež je strategickým partnerem našeho akcionáře, skupiny DRFG a.s.
V březnu 2021 zahájila v rámci společnosti Chytrý Honza svou činnost nově zřízená Komise pro rozvoj a strategii, jejímž cílem je nastavit další směřování firmy spolu s digitalizací služeb a procesů. Členy komise se stali Jan Bartušek a Petr Čajan vedoucí nejvýznamnější obchodní partnery a poradenské skupiny pod servisem Chytrého Honzy.
Probíhající pandemie covidu-19 urychlila investice do informačních technologií i v odvětví zprostředkování finančních služeb, říká v rozhovoru pro HN Jiří Havrlant, výkonný ředitel společností ChytrýHonza. Ta patří mezi nejvýznamnější hráče v oblasti zprostředkování pojištění, hypoték či investic. Jen za minulý rok obsloužila přes 40 tisíc klientů.
Hospodářské noviny uspořádaly v rámci soutěže Nejlepší pojišťovna, jejímž partnerem je skupina DRFG, debatu o dopadech pandemie na české bankovnictví a pojišťovnictví. O změnách v sektoru pojišťovnictví diskutovali Martin Diviš, generální ředitel Kooperativy, Jaroslav Desperát z České podnikatelské pojišťovny, Jiří Doubravský, provozní ředitel Generali, Jakub Strnad z Pillow pojišťovny a Jiří Havrlant, generální ředitel Chytrého Honzy ze skupiny DRFG.
Dosavadní člen představenstva a produktový ředitel Jiří Havrlant se v polovině listopadu ujal vedení společnosti Chytrý Honza a.s. na pozici výkonného ředitele. V kompetenci bude mít rovněž celou obchodní činnost společnosti. Chytrý Honza tím ukončuje organizační změny a společně s doplněným managementem vzniká silný tým, který vychází z oboru finančních služeb s jasně danou strategií pro příští […]
Poslední průzkum ukázal, že jen asi 3 % Čechů si netvoří žádnou finanční rezervu na horší časy. Jarní pandemie a podzimní další omezení v souvislosti s onemocněním COVID-19 ale naše úspory ztenčují. Jak si tedy i v dnešní době dostatečný finanční polštář nejen udržet, ale případně i posílit?
Pojišťovny v nabídce svých produktů myslí nejen na dospělé klienty, ale i na ty nejmenší. Rodiče poptávají například úrazová pojištění, a to zejména v době letních prázdnin a při blížícím se začátku školního roku, kdy děti začnou navštěvovat různé zájmové i tělovýchovné kroužky a sportovní pobyty. Jak se ale v nabídce pojišťoven zorientovat a vybrat ten pravý produkt? Radí finanční poradci ze společnosti Finovo.